سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین هدایت است . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

در واحد عرضه محصولات فرهنگی ثامن الائمه(ع)اقلام ویژه محرم موجود می باشد

1- انواع پارچه و پرچم های کوچک و بزرگ

2- پیشانی بند

3- زنجیر برای خردسالان

4- طبل برای خردسالان

5- شال مشکی

6- سنج برای خردسالان

7- انواع سی دی های مداحی ویژه محرم

جهت تهیه اقلام به مرکز ثامن الائمه(ع) خوروبیابانک مراجعه فرمایید

4224546





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 91/8/30 ::: ساعت 9:8 صبح :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    به گزارش کمیته خبر و رسانه گروه مشاوران جوان فرمانداری، روز پنج شنبه 18/8/91 حجت الاسلام والمسلمین گرجی استاد حوزه و دانشگاه از اصفهان به اتفاق جناب آقای فیروزی فرماندار محترم شهرستان و آقای امراللهی مدیر محترم آموزش و پرورش و آقای علیخانی از استانداری اصفهان از موسسه فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک بازدید به عمل آوردند.

    در ابتدا آقای علوی مدیر موسسه گزارشی از روند فعالیتهای این مرکز در طی سالهای گذشته در سطح شهرستان ولایت مدار خوربیابانک و میزان تعامل بسیار خوب مسئولین و مردم با این مجموعه قرآنی را ارائه نمودند، سپس حجت الاسلام گرجی نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین موسسه ای در این شهرستان، بیان فرمودند این یک فرصت برای همه مردم و مسئولین است که در پرتو خدمت به قرآن آینده خود، خانواده و جامعه خود را تضمین نمایند. ایشان در ادامه ضمن بیان فضایل آموزش قرآن و توفیقی که برای خادمان کلام وحی وجود دارد از مسئولین خواست حمایت همه جانبه خود را از چنین حرکتهای اثرگذاری در سطح جامعه ادامه دهند.

    ایشان  از اینکه توانسته اند در جمع مردم مومن و ولایت مدار شهرستان خوروبیابانک حضور پیدا نمایند ابراز خوشنودی نموده و برای همه مسئولین و خادمان به این نظام مقدس آرزوی سلامتی و توفقیق نمودند. 

    در این بازدید فرماندار محترم و مدیر محترم آموزش و پرورش نیز ضمن تقدیر از حضور گرم و صمیمی حجت الاسلام و المسلمین گرجی در شهرستان خوروبیابانک از فعالیتهای موسسه ثامن الائمه(ع) در شهرستان ابراز رضایت نمودند.

    لازم به ذکر است حجت الاسلام گرجی از اساتید حوزه و دانشگاه در اصفهان هستند که در زمینه مشاوره خانواده تخصص داشته و در برنامه های مختلف صدا و سیمای اصفهان(بویژه برنامه زنده رود) اجرای برنامه دارند.

    علوی

    علوی





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 91/8/18 ::: ساعت 1:48 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

     

    سید محمود علوی

    به همت معاونت آموزش موسسه ثامن الائمه(ع) استان اصفهان یک دوره ارتقاء سطح ویژه مربیان قرآنی خواهر شهرستان خوروبیابانک در رشته علوم قرآنی(روخوانی، روانخوانی، تجوید و ترتیل) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم آبانماه 1391 در محل مرکز ثامن الائمه(ع) شهرستان خوربیابانک برگزار گردید.

    در این دوره دو روزه کلیه خواهران مربی این مرکز و متقاضیان تدریس که در آزمون ورودی قبول شده بودند با روشهای جدید تدریس و برنامه جدید آموزشی آشنا شدند و در بحث تجوید و ترتیل نیز آموزشهای لازم را دیدند.

    در این دوره حدود 40 نفر از خواهران از شهر های خور، فرخی، جندق و روستای چاهملک در دو شیفت صبح و بعد ازظهر در این کلاسها حضور فعال داشتند و در پایان دوره نیز از کلیه شرکت کنندگان آزمون تعیین سطح گرفته شد تا بر اساس سطح جدید تعیین شده در مراکز تابعه در شهرستان  که ذکر گردید به تدریس قرآن بپردازند.

    اساتید این دوره از اصفهان: 1- آقای سید جعفر موسوی(معاونت آموزش موسسه، استاد روش تدریس قرآن) 2- آقای حسین زینلی(مسئول کمسیون علوم قرآنی، استاد تجوید قرآن)

    لازم به ذکر است طی این دو روز حضرت حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری امام جمعه معزز شهر خور و همچنین جناب آقای سید مهدی موسوی رئیس محترم شورای اسلامی شهر خور از این کلاس بازدید داشتند و از حضور اساتید از اصفهان برای ارتقاء سطح مربیان قرآنی شهرستان تقدیر نمودند و از مربیان نیز تقاضا نمودند تمام توان خود را برای تربیت دینی و قرآنی افراد بکار ببرند و قدر این موقعیت الهی را که نصیب آنها شده است بدانند.

    در تابستان 91 حدود 1500 نفر در برنامه های مختلف آموزشی این موسسه(علوم قرآنی، شکوفه های نور، حفظ، زبان انگلیسی، کامپیوتر، کلاسهای هنری و ...) در سطح شهرستان شرکت نمودند.

     

    ثامن الائمه خور

    ثامن الائمه خور





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 91/8/3 ::: ساعت 8:25 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر