سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده مؤمنِ درویشِ آزرمگین و عیالوارخود را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

آقای احمد زینلی، مدیرعامل محترم موسسه فرهنگی قرآنی  ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: کتاب «قرآن با خط عثمان طه و ترجمه صمصام شریعت» منتشر شده توسط مؤسسه فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان موفق شد در جشنواره آثار و محصولات موسسات قرآنی کل کشور که توسط اداره کل دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بهمن‌ و اسفند  سال جاری در تهران و در مجموعه فرهنگی 13 آبان برگزار شد، در کنار پنج اثر برگزیده از بین محصولات قرآنی سراسر کشور قرار گیرد.
آقای زینلی اظهار کرد: جشنواره آثار و محصولات موسسات قرآنی کل کشور که توسط اداره کل دارالقرآن سازمان تبلیغات کشور برگزار می‌شود، شامل، ارائه پژوهش‌ها، کتب قرآنی، نشریات و نرم‌افزارهای قرآنی است که پس از داوری کارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم، قرآن چاپ این موسسه توانست یکی از رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهد.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح توانایی مؤسسات و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح کشور برگزار شده و ارائه توانمندی‌های مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردمی از جنبه قرآنی آن از جمله اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه قرآنی است.
وی بیان کرد: این نمایشگاه و جشنواره قرآنی توسط اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار و نسبت به سال گذشته در سطح وسیع‌تری برپا شد.
ایشان افزود:  برپایی چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی به پویایی مؤسسات و ارتباط بیشتر در حوزه خلاقیت قرآنی منجر می‌شود.

مراسم اهداء هدایای آثار برتر در آیین اختتامیه مسابقات کشوری تلاوت و تسنیم سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

لازم به ذکر است موسسه ثامن الائمه(ع) در شهرستان خوروبیابانک نیز از 1386 راه اندازی شده و خدمات فرهنگی و آموزشی خود را به مردم مومن و ولایت مدار این شهرستان(در شهر های خور، فرخی، جندق، و روستاهای چاهملک، ابراهیم آباد و جعفر آباد و مهرجان) ارائه می نماید و در کنار فعالیتهای آموزشی خود اقدام به ایجاد یک فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نموده که  اقلام فرهنگی و همچنین تولیدات موسسه ثامن الائمه(ع) را با تخفیف مناسب در اختیار علاقمندان قرار می دهد. این موسسه در راستای نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در حال گسترش فعالیتهای خود در سایر نقاط شهرستان نیز می باشد.

فروشگاه محصولات فرهنگی موسسه ثامن الائمه(ع) در شهرستان خوروبیابانک به مناسبت ایام نوروز از ابتدای اسفند ماه سال 92 برخی از کتب و محصولات فرهنگی خود را با تخفیف 50 درصد برای خرید عموم مردم ارائه می نماید.

تلفن های تماس: 4224547-4224546

ادامه مطلب...



  • کلمات کلیدی :

  • ::: یکشنبه 92/12/4 ::: ساعت 6:23 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر