سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

بااعلام اسامی برندگان مسابقه سراسری کاروان آفتاب شاهدبرنده شدن تعدادی از همشهریان خوش شانس دراین مسابقه بودیم.

با توجه به بررسی های به عمل آمده تا کنون برنده شدن 4 نفر از همشهریان محترم در این مسابقه از شهرستان خوروبیابانک قطعی شده است که اسامی و نوع جایزه آنها به شرح ذیل می باشد:

     نام و نام خانوادگی                  نام پدر              محل سکونت               نوع جایزه

1-  خانم مرجان وهاب                   محمدرضا         روستای چاهملک     کمک هزینه سفر عمره

2- خانم محدثه السادات آل داوود   سید علی اکبر         شهر خور          کمک هزینه سفر سوریه

3- خانم نرگس رحمانی                  عبدالکریم           شهر فرخی         ربع سکه بهار آزادی

4- خانم معصومه آخوند                   عباس              شهر فرخی               پلاک طلا

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک به عنوان برگزار کننده این مسابقه در این شهرستان به کلیه افراد فوق و خانواده های محترم شان برنده شدن در این مسابقه معنوی را تبریک عرض نموده و از کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه سراسری نیز تشکر نموده و آرزو می نماییم بتوانیم با برپایی چنین مسابقاتی شاهد حضور جمع بیشتری از همشهریان در بین برندگان باشیم.

لازم به ذکر است در این مسابقه حدود 25 هزار نفر از سراسر کشور شرکت کرده بودند که از این جمع حدود 350 نفر از مردم ولایت مدار شهرستان خوروبیابانک شرکت نموده بودند.

در ضمن از همشهریانی که احیانا برنده شده اند ولی ما مطلع نشدیم تقاضا داریم با شماره تلفن 4224547 تماس گرفته تا نام آنها نیز جزء برندگان در وبلاگ ثبت گردد.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 89/11/30 ::: ساعت 1:1 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه کاروان آفتاب

    مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی کاروان آفتاب همزمان با مراسم جشن ولادت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه‌السلام در روز یکشنبه اول اسفند و با حضور مسؤولان کشوری در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار خواهد شد و به برندگان، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب درباره لزوم بصیرت‌افزیی در جامعه و جریان‌سازی فرهنگی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری  مسابقه سراسری کتابخوانی کاروان آفتاب درباره تاریخ اسلام و وقایع کربلا نمود که با شرکت بیش از بیست هزار نفردر آخر ماه صفر به پایان رسید.

    بنا به این گزارش، اسامی برندگان در تاریخ 29/11/89 بر روی سایت مسابقه (www.karvaneaftab.ir) قرار خواهد گرفت.

    حامیان این مسابقه، شامل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه علیهم‌السلام و خانه کتاب بوده است.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: جمعه 89/11/29 ::: ساعت 4:16 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    طبق اعلام سایت مسابقه تذکرات ذیل در مورد پاسخنامه ضروری است:

      1- سؤال 2 بدلیل اینکه کاملاً سؤالی مفهومی است و برای بسیاری از شرکت‌کنندگان قابل پاسخگویی نبوده است، لذا تمام گزینه‌های این سؤال، در تصحیح، قابل قبول فرض شد.

      2- سؤالات 7- 9-17 دارای دو جواب نزدیک به هم بود که بر اساس نظر شرکت‌کنندگان محترم در تماس‌های مکرر، به سختی قابل تشخیص بوده است، لذا گزینه نزدیک به پاسخ صحیح نیز برای این سه سؤال قابل‌قبول در نظر گرفته شد.

    3- پاسخنامه‌های فاقد کد ملی، فاقد شماره تماس و یا کپی پاسخنامه، مخدوش محسوب شده و از دور مسابقه حذف شده است.

    مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

     





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 89/11/23 ::: ساعت 6:17 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    با   توجه به آخرین تغییرات در زمانبندی مسابقه و تمدید زمان شرکت در مسابقه تا آخر ماه صفر، این امر باعث گردید برنامه های دیگر دبیرخانه مسابقه مانند اعلام اسامی و اهدای جوائز با کمی تاخیر برگزار گردد. لذا در زمانبندی جدید حداکثر تا 27 بهمن ماه اسامی افرادی که پاسخنامه ها و اس ام اس های ارسالی آنها پذیرفته شده و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد بر روی سایت  www.karevaneaftab.ir   قرار می گیرد.

    مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

     

     





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 89/11/23 ::: ساعت 1:5 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    کلیه اساتید و قرآن آموزان این مرکز در سراسر شهرستان یکدل و یکصدا با سایر اقشار مردم فردا 22 بهمن ماه در راهپیمایی عزت آفرین و دشمن شکن چشن انقلاب حضور پیدا خواهند کرد.

    همچنین حمایت خود را نیز با بیداری اسلامی درسایر کشورهای اسلامی ازجمله مصر و تونس اعلام نموده و برای آزادی آنها از بند دیکتاتوری دعا می نمایند.

    وعده ما فردا 22 بهمن راس ساعت 30/9 صبح





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 89/11/21 ::: ساعت 7:8 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    مهندس شیشه فروش مدیرکل محترم مدیریت بحران استان اصفهان روز دوشنبه 18/11/89 از مرکز قرآنی ثامن الائمه(ع) این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

    در این بازدید یک ساعته که جناب آقای مقیمی شهردار محترم شهر خور و آقایان ایزدی و نایب از پرسنل محترم فرمانداری شهرستان نیز ایشان را همراهی می کردند، جناب آقای مهندس شیشه فروش ضمن حضور در مراسم پایان دوره شکوفه های نور این مرکز از کلیه خانواده ها که با علاقه زیاد فرزندان خود را در این مراکز قرآنی ثبت نام می کنند و پیگیر تربیت دینی فرزندان خود هستند تجلیل به عمل آورد و فرمودند همه خیر دنیا و آخرت را باید از قرآن گرفت یکی از راههای آن حضور در فعالیهای آموزشی چنین مراکزی می باشد.

    در ادامه تعدادی از نونهالان 5 ساله مرکز به خواندن شعر و قرآن پرداختند که مورد تشویق آقای شیشه فروش و هیئت همراه قرار گرفتند.

    همچنین ایشان از سایر کلاسها و قسمتهای مرکز از جمله کلاس بافتنی خواهران، کلاس حفظ قرآن دانش آموزان ابتدایی و انتشارات و عرضه محصولات فرهنگی بازدید به عمل آوردند.

    ایشان در پایان برای همه زحمتکشان این عرصه عظیم آرزوی سلامتی و توفیق نمودند و قول مساعد جهت همکاری با این مرکز را دادند.

    مدیریت و پرسنل و قرآن آموزان این مرکز قرآنی از ایشان و هیئت همراه که این مرکز را مورد لطف خود قرار دادند کمال تشکر و امتنان را دارند و برایشان از درگاه حق تعالی توفیق خدمترسانی بیشتر را دارند





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 89/11/19 ::: ساعت 12:52 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    در تاریخ دوشنبه 18/11/89 و از ساعت 30/5 عصر در محل سالن نمازخانه مرکز قرآنی ثامن الائمه(ع) جشن پایان دوره حدود 150 نفر از شکوفه های نور(نونهالان 5 تا 10 سال) که در دوره پاییز و زمستان 89 این مرکز به فراگیری معارف قرآنی(روخوانی و حفظ سوره ها، حدیث، شعر، آداب اسلامی، قصص قرآنی و ...) پرداخته بودند با حضور خانواده های این عزیزان برگزار گردید.

    در این مراسم از کلیه خانواده ها و نونهالان توسط مدیر مرکز تجلیل به عمل آمد و در ادامه از سخنرانی سرکار خانم  نکوزاد استفاده شد و در نهایت کارنامه و جوایز نونهالان به آنها اهداء شد.

    در ضمن ثبت نام ترم جدید نیز از همینک در حال انجام می باشد.

    علاقمندان می توانند برای ثبت نام فرزندان خود همه روزه به این مرکز قرآنی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 4224548- 4224547 تماس بگیرند.

    لازم به ذکر است این طرح برای نونهالان شهر فرخی و روستای چاهملک نیز در حال برگزاری می باشد.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 89/11/19 ::: ساعت 12:43 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    دهه فجر

    به نام خداوند قادر متعال
    وَ نُرِیدُ أَن نَّمُن‌َّ عَلَی الَّذِین‌َ اسْتُضْعِفُواْ فِی الاْرْض‌ِ وَ نَجْعَلَهُم‌ْ أَئمَة‌ً وَنَجْعَلَهُم‌ُ الْوَارِثِین‌َ ؛(قصص‌،5) ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌
     
    امام خمینی(ره):

    ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لا اله الا الله و محمدرسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم.
    (صحیفة نور، جلد 11، صفحة 266 تاریخ 22/11/58)

    در حالی که ظلمت تمام دنیا را فراگرفته بود نوری از ایران طلوع کرد و مردی آسمانی کلمه توحید را به بهترین وجه تعبیر کرد و به پا خاست. سربازان خود را از میان جوانانی که در ابتدای نهضت شیرخوارگانی بیش نبودند ،جست و اسلام را مطابق با حقیقت و آنطور که باید، تفسیر کرد.
    جریانات مبارزاتی برای سرنگونی طاغوت و پیروزی اسلام ناب به فرماندهی امام روح الله مسیر خود را از جریانات التقاطی و مقدس نما جدا نمودند و تفسیر اسلام نابی را که از درس های پیرمرادشان گرفته بودند، در عمل به نمایش گذاشتند.
    انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که کمتر کسی فکر می کرد و گمان می برد که این حرکت مردمی مسلمانان ایران قرار است به انقلابی بزرگ تبدیل شود که امنیت و وجود مستکبرین جهان را بخطر اندازد.
    وحدت کلمه و ایمان مردم در کنار پیروی از مرجعی صالح منجر به تحولی نو و بدیع در تاریخ بعد از غیبت کبری شد.
    انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 به عنوان اولین حرکت برای گام بلند ظهور منجی بشریت به وقوع پیوست و بشارتی به تمام آزادی خواهان جهان داد.
    اما این تازه ابتدای ماجرای پر پیچ و خم مبارزه حق علیه باطل بود. مستکبرین عالم که تاب پیروزی مستضعفین را نداشتند به توطئه و دستاویز علیه آنان پرداختند.
    8 سال جنگ تحمیلی برای ملتی که هنوز تازه ابتدای راهی بلند و دراز قرار گرفته بسیار دشوار بود. بزرگترین جنگ قرن را مستکبرین عالم علیه نمایندگان مستضعفین جهان رقم زدند و امتحانی دیگر برای آنها شد و مجدد ملت از امتحان الهی سربلند بیرون آمد .
    خورشید پر فروغ رهبری و ولایت حضرت روح الله در 14 خرداد 1368 خاموش شد ولی میراث گرانقدرش یعنی ولایت مطلقه فقیه همچنان ادامه یافت و با انتخاب بحق و شایسته شاگردی از مرام و مکتبش شاخ و برگ دیگری از این شجره طیبه بوقوع پیوست.
    حصر اقتصادی ، توطئه های فرهنگی ، هجمه های سیاسی ، دروغ پراکنی های بین المللی ، بسیج مستکبرین برای از پای درآوردن این انقلاب و ... همه و همه در برابر ایمان مردم برای شکست طاغوت و زنده نگهداشتن نهضت و میراث امام روح الله ، هیچ بود.
    ملت ایران راهی را برگزیده بود که  نتیجه آن آزادی و رستگاری است و اتفاقا این هدفشان در تلاقی با خواسته مستکبرین عالم بود که هر روز نقشه و توطئه ای جدید برای مردم مستضعف جهان می چینند که آن ها را به استضعاف بکشانند.
    بحق تداوم انقلاب اسلامی ایران به حقانیت اراده و ایمان مردم و مخلصانه گذاشتن سنگ زیرین انقلاب توسط امام روح الله و تداوم رهبری شجاعانه و عادلانه آن یعنی امام خامنه ای برمی گردد که  قابل تشبیه به شجره ی طیبه ای است که متفاوت از دیگر انقلاب ها وتحولات سیاسی تاریخ جهان است.
     در سالگرد انقلاب اسلامی ایران همه ی مردم با وحدت کلمه همانند بهمن 57 بدون هیچ گونه جو سازی هایی به خیابان می ایند و با امام و انقلاب و رهبری تجدید پیمان می کنند  حضور بالای 80 درصدی مردم در پای صندوق های رأی و حماسه بی بدیل 9 دی در سال گذشته ورقی از این دفتر زرین است.
    و این همان نور ایمان است که خداوند در دلهای مؤمن مردممان قرار داده است که در هرزمانی پرده از رخ منافقین داخلی و مستکبرین دست چدنی می کشد و هوای فضای غبار آلود را صاف می گرداند.
    باید توجه داشت که انقلاب اسلامی در حال رخنه در تمام کشورهای منطقه و خصوصاً در کشورهای اسلامی است و ملتهای دیگر کشور ایران را و انقلابش را بعنوان الگو پذیرفته اند و حرکت های انقلابی در تونس و مصر و یمن و... شاهدی بر این مدعاست.
    بار دیگر 22 بهمن امسال نیز روزی است برای نشان دادن قدرت ملت ایران و تداوم راه آرمان هایی که امام خمینی آن را بنا نهاد و امام خامنه ای آن را ادامه می دهد.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: یکشنبه 89/11/17 ::: ساعت 1:16 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    در تاریخ دوشنبه 18/11/89 از ساعت 30/5  الی 7 عصر جشن پایان دوره طرح شکوفه های نور این مرکز با حضور نونهالان شرکت کننده و مادران بزرگوار آنها برگزار خواهد شد.

    در این مراسم کارنامه و جوایز قرآن آموزان به آنها اهدا خواهد شد و از آنها برای ترم جدید نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد.

    از کلیه عزیزانی که تمایل دارند نونهالان خود را در کلاس های قرآنی این مرکز ثبت نام نمایند دعوت می شود جهت ثبت نام به مرکز مراجعه نموده یا با شماره تلفن های 4224548 -4224547 تماس بگیرند.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 89/11/16 ::: ساعت 6:26 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    تربیت دینی

    جهت آشنایی خانواده ها و مادران بزرگوار قرآن آموزان شرکت کننده در طرح شکوفه های نور این مرکز از هفته گذشته به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه از ساعت 30/5 الی 7 عصر جلساتی با عنوان «تربیت دینی فرزندان» در حال برگزاری است که با استقبال بسیار خوب مادران نونهالان روبرو شده است. در ادامه این کلاس مباحث مربوط  به روخوانی و تلاوت قرآن نیز جهت استفاده مادران بیان می شود.

    لازم به ذکر است این کلاس ها به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت و مادران علاقمند می توانند با مراجعه به مرکز یا تماس با شماره تلفن های 4224548 - 4224547 ثبت نام نمایند





  • کلمات کلیدی :

  • ::: دوشنبه 89/11/11 ::: ساعت 6:18 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر
       1   2      >