سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

با توجه به استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان پسر شهرستان از طرح قرائت تخصصی قرآن(تالیات)، موسسه ثامن الائمه(ع) استان اصفهان در نظر دارد به صورت حضوری و با اعزام اساتید مجرب قرائت قرآن به شهرستان خوروبیابانک اقدام به شناسایی نخبگان قرائت و تلاوت قرآن و برگزاری کلاس حضوری در شهرستان نماید.

لذا از کلیه جوانان و نوجوانان پسر شهرستان(در کلیه شهرها و روستاها) که دارای توانمندی و صدای زیبا برای قرائت قرآن و تواشیح هستند دعوت می شود جهت ثبت نام برای تست اولیه و حضوری این طرح به مرکز ثامن الائمه(ع) مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 4224547-4224548-4224550 تماس حاصل فرمایند.

از کلیه والدین و مربیان و مردم عزیز شهرستان نیز استدعا داریم در صورتی که نوجوانان و جوانان و خردسالان پسری را می شناسند که از صدای بسیار خوبی برخوردار هستند با مرکز ثامن الائمه(ع) تماس گرفته و معرفی نمایند.

مهلت معرفی تا صبح روز یکشنبه  92/4/23

شما می توانید در قسمت نظرات سایت samenkhor.parsiblog.com نیز با نوشتن نام و نام خانوادگی و تلفن تماس افراد مورد نظر خود ثبت نام نمایید.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 92/4/20 ::: ساعت 10:58 صبح :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک همچون سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جلسه جزء خوانی ویژه خواهران می نماید

    زمان: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 9:30 صبح

    مکان: سالن نمازخانه موسسه ثامن الائمه(ع)

    - هر روز پس از پایان تلاوت جزء قرآن  از محضر یکی از علما و اساتید شهر جهت سخنرانی دعوت شده است





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 92/4/20 ::: ساعت 10:49 صبح :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    مؤسسه فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان به‌عنوان مؤسسه نمونه قرآنی کشور از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میان بیش از هزار مؤسسه قرآنی در کشور انتخاب شد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه اصفهان، گفت: در پنجمین همایش مدیران مؤسسات قرآنی کشور که طی روزهای 15 و 16 تیرماه در تهران برگزار شد مؤسسه فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان مؤسسه نمونه کشوری را از بین بیش از هزار مؤسسه قرآنی به خود اختصاص داد.

    مؤسسه فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان تحت عنایات سلطان سریر ارتضاء امام علی ابن موسی الرضا(ع) با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، همایشی، مسابقات، تولید محصولات و ... با گستره فعالیت کشوری و استانی فعالیت می‌کند.

    علاوه بر فعالیت‌های عمومی مجموعه به شکل کیفی و برنامه‌های متنوع آموزشی این مؤسسه افتخار دارد فعالیت‌های شاخصی در زمینه‌های مختلف طراحی و اجرا کند.

    این موسسه در سطح استان اصفهان دارای 9 مرکز فعال و پویای فرهنگی و آموزشی می باشد که شامل 4 مرکز در شهر اصفهان و 5 مرکز در شهرستان های خوروبیابانک، نجف آباد، خمینی شهر، سمیرم و فریدون شهر می باشد.

    راه‌اندازی پایگاه اینترنتی آموزش مجازی قرآن کریم(www.samenquran.ir) با محتوای تخصصی و استفاده از اساتید مجرب و طراحی صفحات گرافیکی جذاب که بیش از 7000 دانشجوی مشغول به تحصیل دارد از دیگر خدمات این مؤسسه است.

    برگزاری کلاس‌های تخصصی قرائت قرآن کریم و تربیت قاریان نوجوان جهت ترغیب دانش‌آموزان و رونق‌بخشی به محافل قرآنی و صبحگاهی مدارس و ... . استفاده از این ظرفیت به‌عنوان اساتید آینده که این فعالیت از سال 79 تابه حال ادامه داشته و تعدادی از قرآن آموزان حائز رتبه‌های کشوری مسابقات اوقاف و همچنین مفتخر به اجرای برنامه در محضر مبارک مقام معظم رهبری نائل شده‌اند.

    تشکیل دو گروه تواشیح از بین قرآن‌آموزان مؤسسه جهت ایجاد انگیزه، همدلی و نشاط و اجرای برنامه در محافل قرآنی سطح شهراز طرح‌های بدیع و جذاب در مؤسسه که از ابتدای شروع فعالیت حائز اهمیت و مورد استقبال واقع شده اجرای نمایش عروسکی با موضوع قصص قرآنی و داستانهای اخلاقی، اعتقادی است.

    تهیه عروسک، تمرین‌های مداوم جهت عروسک گردانی و اجرای نمایش بصورت زنده، تهیه محتوای نمایش، تهیه پشت صحنه، امکانات ضبط نمایش و ... از فعالیت‌هایی است که افراد با ذوق و علاقه برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر این موضوع همت کرده‌اند که امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال و ائمه معصوم(ع) واقع شود.

    سرمایه‌گذاری جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و انس با کتاب و همچنین تلفیق هنر با مفاهیم قرآنی ودینی در قالب تهیه و توزیع قاب، پوستر و ... توزیع انواع کتاب از ناشران مختلف به‌عنوان یک پایگاه بزرگ در سطح استان و در بعضی از محصولات در سطح کشور از دیگر افتخارات مؤسسه است.

    برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ادارات و برگزاری مسابقات قرآنی سازمان‌های مختلف در سطح استانی و کشوری، اعتکاف دانشجویی و ... همچون، سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، دانشگاه علمی ـ کاربردی استان اصفهان، اوقاف استان اصفهان، مسابقات فولاد مبارکه، نیروی انتظامی، سپاه صاحب‌الزمان(عج)، آموزش و پرورش، شهرداری، صنعت و معدن و تجارت،  و ده‌ها سازمان و نهاد دیگر در حوزه‌های مختلف آموزشی و اجرایی، همه نشان از تجربه بیش از یک دهه این مؤسسه در انجام برنامه‌های مختلف قرآنی دارد.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: یکشنبه 92/4/16 ::: ساعت 7:53 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

     

    آغاز ثبت نام پیش دبستانی

    ثـــامــــن الائــــمــــه(ع)

    زیر نظر آموزش و پرورش شهرستان

    با برنامه های متنوع و جذاب علمی، فرهنگی، قرآنی و تفریحی

    شامل:

    آموزش واحد کار آموزش و پرورش

    آموزش روخوانی و حفظ سوره های کوچک

    آموزش نقاشی

    آموزش احادیث کوتاه و آموزنده

    آموزش اشعار زیبا و مذهبی

    آموزش آداب اجتماعی و بازی های گروهی

    آموزش کاردستی

    آموزش نماز

    با استفاده از اساتید مجرب و توانمند و با سابقه

    به همراه استفاده از امکانات و برنامه های مختلف مرکز فرهنگی ثامن الائمه(ع) شهرستان

    - شهربادی(استخر توپ، سُرسُره بادی، الاگلنک و ...)

    - سالن ویژه پخش فیلم و کارتون

    - فضای حیاط مناسب برای بازی و تفریح خردسالان به همراه امکانات تفریحی

    - سیستم گرامایش و سرمایش مناسب برای فصول مختلف سال

    - جوایز متنوع و جذاب

    - برنامه های اردویی و بازدید از اماکن مختلف

    محیطی مناسب و فرهنگی برای رشد فرزند شما در بستر تعالیم انسان ساز قرآن

    زمان ثبت نام: از شنبه 8/4/92     تا   تکمیل ظرفیت

    همه روزه  صبح: از ساعت 8:30 الی 12:30  - عصر: از ساعت 4:30 الی 18:30

     

    تلفن های تماس: 4224548-4224547-4224546-4224550

     

    مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

     





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 92/4/6 ::: ساعت 1:48 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    با توجه به استقبال بی نظیرمردم استان اصفهان از طرح آموزش قرائت تخصصی تالیات در موسسه ثامن الائمه(ع) مهلت ثبت نام این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

    علاقمندان می توانند با شماره تلفن 2212984-0311 (آقای مرتضی زینلی)تماس گرفته و تلاوت مورد نظر خود را قرائت نمایند.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 92/4/5 ::: ساعت 9:9 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر