سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سکوت را در سه جا دوست دارد :به هنگام خوانده شدن قرآن، به هنگام پیش رفتن به سوی دشمن، و به هنگام تشییع جنازه . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

در ماه مبارک رمضان امسال گروه همخوانی بشارت اصفهان به سرپرستی جناب آقای زینلی مدیر عامل محترم موسسه فرهنگی قرآنی استان اصفهان به عنوان گروه میهمان در کشور صربستان به اجرای برنامه پرداختند.

لازم به ذکر است در سال گذشته گروه همخوانی بین المللی بشارت با دعوت موسسه ثامن الائمه(ع) خوروبیابانک ضمن حضور در شهرستان در شهر جندق به اجرای برنامه پرداخته بود که با استقبال بسیار خوب مردم مومن این شهر روبرو شد.

 

در نیمه ماه مبارک رمضان و مقارن با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، ضیافت افطاری با حضور شماری از سفرای کشورهای اسلامی و نیز جمعی از شخصیت‌های مسلمان صربستان از جمله امام جمعه و تعدادی از ائمه جماعت بلگراد و همچنین برخی از نمایندگان احزاب مسلمان در پارلمان این کشور در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد برگزار شد.

در این آیین معنوی، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و صرف افطار، مجید فهیم پور سفیر جمهوری اسلامی ایران، طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در این ضیافت، با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه، این اقدام را محکوم و برای نجات مسلمانان مظلوم فلسطین دعا کردند.

در ادامه گروه تواشیح بشارت اصفهان به سرپرستی آقای احمد زینلی، سروده‌هایی با ذکر اسما مقدس الهی و همچنین در منزلت و منقبت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و نیز اشعاری درباره قدس شریف بصورت همخوانی اجرا نمودند که عمیقا مورد توجه و تشویق حاضران قرار گرفتند.

 

نفر دوم از سمت راست: آقای زینلی

لازم به ذکر است این گروه تا پایان ماه مبارک رمضان در کشور صربستان حضور دارد و به اجرای برنامه در شهرهای مختلف این کشور خواهد پرداخت

 





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 93/4/24 ::: ساعت 1:39 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر