سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند با دل و فکرش می نگرد . نادان با چشم و دیده اش می بیند . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

 

سیدمحمود علوی، مدیر مرکز فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه(ع) خوروبیابانک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: از ابتدای تابستان 1392 طرح شناسایی نخبگان قرائت قرآن این شهرستان توسط موسسه ثامن الائمه(ع) آغاز شده است.

سید محمود علوی، مدیر مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) خوروبیابانک

وی افزود: در این طرح که به همت آقای احمد زینلی، مدیر عامل موسسه ثامن‌الائمه(ع) استان اصفهان آغاز شد پس از آزمون ورودی در شهرستان حدود 60 نفر از نوجوانان با استعداد و خوش صدا شناسایی شدند و طی آزمونی که به صورت حضوری در شهر خور برگزار شد؛ تعداد 14 نفر از نوجوانان برای حضور در کلاس‌های قرائت تخصصی انتخاب شدند و به آنها برنامه و سرفصل و نرم‌افزار آموزشی تحویل داده شد و کلاس‌ها به صورت ماهانه در حال برگزاری است.

علوی اظهار کرد: در این طرح قرآن‌آموزان سرفصل‌ها و قطعات مشخص شده را در طول یک ماه تمرین و تکرار نموده و اساتید محترم هر ماه یکبار از اصفهان به خوروبیابانک آمده و نکات مورد نظر را تدریس و ایرادات را بر طرف می‌کنند و آموزش‌های لازم را به قرآن‌آموزان ارائه می‌کنند.

مدیر مرکز فرهنگی ـ قرآنی ثامن‌الائمه(ع) خوروبیابانک افزود: شهرستان خوروبیابانک با وجود داشتن استعدادها و پتانسیل‌های بسیار ناب در زمینه قرائت قرآن، به دلیل بُعد مسافت تا اصفهان از حضور اساتید تخصصی محروم بوده که به همت موسسه ثامن‌الائمه(ع) این مهم تحقق یافته و امیدواریم به زودی شاهد تربیت قاریان ممتاز این خطه از کویر باشیم.

وی بحث تلاوت زیبای قرآن را یکی از اعجازهای قرآن بیان کرد و گفت: تلاوت‏ کننده قرآن باید قصدش اثرگذاری این کلام در ذهن مخاطب باشد؛ یعنی اینکه بخواهد دل ما را تکان بدهد و این همان اثر واقعی تلاوت زیبا در روح و جان انسان هاست و بدون شک هر تلاوت زیبا و صحیحی بر ذهن مخاطب تأثیرگذار است و باعث جذب و افزایش علاقه مستمعان به قرآن می‌شود که این هم از از معجزات قرآن است به شمار می‌آید.

علوی در ادامه خطاب به قاریان قران گفت: فردی که منتصب به قرآن است باید سعی کند در حد و توان آئینه قرآن باشد یعنی دیگران با دیدن او و اخلاق و منش و رفتار او به قرآن گرایش پیدا کنند، وظیفه اصحاب قرآن را بسیار سنگین برشمرد.  

لینک خبر: http://iqna.ir/esfahan/news_detail.php?ProdID=1288100

گزارش تصویری در ادامه مطلب

ادامه مطلب...



  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 92/6/26 ::: ساعت 7:4 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و لوازم التحریر ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک اقدام به تهیه و فروش انواع لوازم التحریر با طرح های مختلف و جذاب ایرانی اسلامی نموده است.

    از کلیه علاقمندان دعوت می شود جهت بازدید از این نمایشگاه و خرید لوازم التحریر دانش آموزان به این مرکز مراجعه نمایند.

    زمان: هر روز صیح ها از ساعت 8:30 الی 12:30  و   عصرها از ساعت 16:30 الی 18:30

    مکان: شهر خور، بلوار شهدا، مجتمع فرهنگی آموزشی ثامن الائمه(ع)

    تلفن های تماس: 4224546 - 4224547- 4224548





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 92/6/19 ::: ساعت 8:39 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر