سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام صادق علیه السلام این دعا را به من داد : «سپاس خدایی را که صاحب حمد است و شایسته و نهایت [عبدالرحمان بن سیابه]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

جشن پایان ترم پاییز 94 شکوفه های نور قرآنی موسسه ثامن الائمه(ع) با حضور قرآن آموزان و خانواده های آنها و همچنین جناب آقای زاهدی فر رئیس محترم آموزش و پرورش شهرستان و همچنین آقای علوی مدیر موسسه ثامن الائمه(ع) در محل نمازخانه موسسه برگزار گردید.

در این برنامه قرآن آموزان با اجرای برنامه های مختلف قرآنی توانمندی ها و آموخته های قرآنی خود ارائه نمودند و در پایان جوایز خود را از دست مسئولین دریافت نمودند.

در این جلسه آقای علوی از کلیه خانواده ها به سبب حضور فرزندانشان در برنامه های قرآنی تشکر نمود و خواستار تداوم این حضور برای ساختن آینده آنها در پناه قرآن و اهلبیت (ع) شد و از آقای زاهدی فر نیز به سب همکاری های صمیمانه با این موسسه قرآنی تقدیر نمودند.

آقای زاهدی فر نیز با تقدیر از مسئولین و مربیان این موسسه قرآنی، از فعالیتهای ارزشمند این موسسه ابراز رضایت نمودند و اعلام فرمودند در این مسیر پر خیر و برکت همراه و همدل این موسسه می باشند.

لازم به ذکر است شکوفه های نور به قرآن آموزان مقطع سنی 5 الی 10 سال گفته می شود که در کلاس ها به این عزیزان روخوانی و حفظ سوره های کوچک قرآن، آداب اجتماعی، شعرهای مذهبی و جذاب، احادیث کوتاه و کاربردی، نقاشی، بازی و کارهای گروهی و ... آموزش داده می شود.

 

 

 





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 94/10/1 ::: ساعت 5:0 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر