سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و انس پسر مالک را نزد طلحه و زبیر به بصره فرستاد تا آنان را حدیثى به یاد آرد که از رسول خدا ( ص ) شنیده بود . انس از رساندن پیام سر برتافت و چون بازگشت گفت : « فراموش کردم . » امام فرمود : ] اگر دروغ میگویى خدایت به سپیدى درخشان گرفتار گرداند که عمامه آن نپوشاند [ یعنى بیمارى برص . از آن پس انس را در چهره برص پدید گردید و کس جز با نقاب او را ندید . ] [نهج البلاغه]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

قرآن آموز عزیز و قاری و مؤذن جوان آقای سید محمد آل داود در مسابقات دانش آموزی اذان استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول شد و ضمن کسب این افتخار برای شهرستان و موسسه ثامن الائمه(ع) به مسابقات کشوری نیز راه یافت.

این موفقیت را به جامعه قرآنی شهرستان تبریک عرض می نماییم.

جا دارد از استاد ارجمند جناب آقای احمد زینلی نیز که کار آموزشی قاریان نوجوان و جوان این شهرستان را بر عهده دارند تقدیر و تشکر نماییم و برای سایر این نوجوانان نیز آرزوی موفقیت داریم.

 

 





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 94/1/26 ::: ساعت 9:3 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    در اولین روز کاری سال 1394 مدیریت و کارکنان موسسه فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک با همراهی جناب آقای ایرجی معاون محترم فرماندار و همچنین حجت الاسلام مرتضی فیروزی رئیس محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، ضمن حضور در گلزار با طراوت شهدای شهر خور با آرمانهای بلند  امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نمودند.

    در این برنامه آقای علوی مدیر موسسه ضمن تقدیر از همکاران خود و مسئولین به سبب حضور در این برنامه معنوی، بیان داشتند خدمت به جامعه قرآنی یکی از افتخارات کارکنان این موسسه در شهرستان ولایت مدار خوروبیابانک می باشد که در سال جدید نیز با مدد از خداوند متعال و در سایه عنایات امام عصر(عج) و با دعای امام و شهدا این مسیر را با قوت ادامه خواهند داد، در ادامه برنامه حاج آقای فیروزی نیز ضمن تقدیر از کارکنان موسسه ثامن الائمه(ع) برای آنان در سال جدید آرزوی موفقیت نمودند، سپس جناب آقای ایرجی ضمن تجلیل از فعالیتهای ارزشمند این موسسه قرآنی در سطح شهرستان، برای ادامه فعالیتهای قرانی این موسسه قول همکاری و مساعدت لازم را دادند.

    در پایان برنامه مزار با طراوات شهدا با گلاب ناب محمدی شستشو شد.

     

     

     

     

     

     





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 94/1/5 ::: ساعت 1:10 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر