سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

مهندس شیشه فروش مدیرکل محترم مدیریت بحران استان اصفهان روز دوشنبه 18/11/89 از مرکز قرآنی ثامن الائمه(ع) این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید یک ساعته که جناب آقای مقیمی شهردار محترم شهر خور و آقایان ایزدی و نایب از پرسنل محترم فرمانداری شهرستان نیز ایشان را همراهی می کردند، جناب آقای مهندس شیشه فروش ضمن حضور در مراسم پایان دوره شکوفه های نور این مرکز از کلیه خانواده ها که با علاقه زیاد فرزندان خود را در این مراکز قرآنی ثبت نام می کنند و پیگیر تربیت دینی فرزندان خود هستند تجلیل به عمل آورد و فرمودند همه خیر دنیا و آخرت را باید از قرآن گرفت یکی از راههای آن حضور در فعالیهای آموزشی چنین مراکزی می باشد.

در ادامه تعدادی از نونهالان 5 ساله مرکز به خواندن شعر و قرآن پرداختند که مورد تشویق آقای شیشه فروش و هیئت همراه قرار گرفتند.

همچنین ایشان از سایر کلاسها و قسمتهای مرکز از جمله کلاس بافتنی خواهران، کلاس حفظ قرآن دانش آموزان ابتدایی و انتشارات و عرضه محصولات فرهنگی بازدید به عمل آوردند.

ایشان در پایان برای همه زحمتکشان این عرصه عظیم آرزوی سلامتی و توفیق نمودند و قول مساعد جهت همکاری با این مرکز را دادند.

مدیریت و پرسنل و قرآن آموزان این مرکز قرآنی از ایشان و هیئت همراه که این مرکز را مورد لطف خود قرار دادند کمال تشکر و امتنان را دارند و برایشان از درگاه حق تعالی توفیق خدمترسانی بیشتر را دارند





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 89/11/19 ::: ساعت 12:52 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر