سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

در روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) فرماندار محترم شهرستان خوروبیابانک به همراه جمعی از علمای شهر خور از مرکز فرهنگی قرآنی شهرستان خوروبیابانک بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که به منظور رایزنی جهت راهکارهای گسترش فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان در تاریخ سه شنبه 25/5/90 و بعد از نماز مغرب و عشاء صورت پذیرفت جناب آقای فیروزی(فرماندار محترم شهرستان) حجت الاسلام ذوالفقاری(امام جمعه محترم شهرستان) حجت الاسلام شیخ حسین عزیز(نماینده محترم ولی فقیه در سپاه شهرستان) حجت الاسلام شیخ محمدرضا عزیز(امام جماعت مسجد الزهرا) حجت الاسلام سید علی آلداوود(امام جماعت مسجد امام حسین) حجت الاسلام سید حسین آلداوود(امام جماعت مسجد جامع) حجت الاسلام سید علی اصغر آلداوود(امام جماعت مسجد النبی) و آقای زرگر(مسئول محترم خبرگزاری صداو سیما) حضور داشتند، ابتدا میهمانان افطار را میهمان سفره کرم آقا امام حسن مجتبی (ع) در این موسسه بودند و سپس آقای سید محمود علوی مدیر مرکز به بیان سابقه فعالیتها و نوع فعالیتهای صورت گرفته در طی 4 سال فعالیت این موسسه پرداخت. در ادامه کلیه میهمانان و علما و همچنین فرماندار بزرگوار شهرستان به بیان نقطه نظرات خود در زمینه رشد و اعتلای این نهضت قرآنی پرداختند و قرار شد این جلسات به صورت منظم در فرصت هایی که روحانیون در شهر حضور دارند برگزار گردد.

در این جلسه مقرر گردید با توجه به ظرفیتها و حضور پر شور مردم در ماه مبارک رمضان در مساجد و محاقل دینی، روحانیون بزرگوار بر حضور مستمر خانواده ها و فرزندانشان در این محیط های فرهنگی توصیه و تاکید داشته باشند. همچنین در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات بسیار سازنده ای در خصوص ادامه روند روبه رشد فعالیتها داده شد و همه عزیزان و میهمانان تاکید فرمودند که از برنامه ها و فعالیتهای این مجموعه حمایت لازم صورت پذیرد و این فعالیتها در سطح کلیه شهر ها و روستاهای شهرستان فراگیر گردد.

جناب آقای فیروزی فرماندار محترم شهرستان نیز با تاکید بر لزوم کمک به تامین هزینه های مالی این مرکز راهکارهای سازنده و اجرایی مناسبی را ارائه فرمودند و در زمینه گسترش فهالیتها در سایر شهر و روستا ها نیز پیشنهاد دادند تا در جلسه شوراها و دهیاریها که در آینده نزدیک برگزار می گردد مدیر مرکز جهت دعوت به همکاری و جلب نظر اعضای شوراها برای راه اندازی این فعالیتها صحبت های لازم را داشته باشد.

لازم به ذکر است مرکز ثامن الائمه(ع) در حال حاضر در چهار پایگاه در شهر های خور، فرخی، جندق و روستای چاهملک با جمعیتی حدود 1500 نفر قرآن آموز در حال انجام خدمت می باشد





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/5/26 ::: ساعت 3:27 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر