سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخل ننگ است و ترس نقصان ، و درویشى کند کننده زبان زیرک در برهان ، و تنگدست بیگانه در دیار خود بر همگان . [نهج البلاغه]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

علویشورا

جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک در ماه مبارک رمضان در تاریخ چهارشنبه 2/6/90 در محل مهمانسرای پتاس با حضور کلیه مسئولین ادارات و ارگانها و همچنین شورای های اسلامی شهرستان خوروبیابانک و با حضور ائمه جمعه شهرهای خور و فرخی و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر ها برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار گردید ائمه جمعه(حجج اسلام ذوالفقاری و شیخی) به بیان تذکراتی در باب شیوه صحیح مدیریت پرداختند و در ادامه مسئولین برخی ادارات به بیان نقطه نظرات و عملکرد اداره تحت مدیریت خود پرداختند.

در ادامه این جلسه آقای سید محمود علوی مدیر مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک به ایراد سخن پرداخت و ضمن ارائه مختصری از عمکلرد چهارساله این مرکز قرآنی در سطح شهرستان، بیان داشت در حال حاضر این مرکز در چهار پایگاه(شهرهای خور، فرخی، جندق و روستای چاهملک) در حال ارائه خدمات می باشد. ایشان در ادامه از ضرورت توجه همه مسئولین به مباحث فرهنگی شهرستان و تاثیرات برنامه های اجرا شده توسط این مرکز در بین نونهالان و نوجوانان و خانواده ها صبحت نمودند و افزودند در این مسیر مسئولین ادارات تا حد امکان این مجموعه را در باب مادی و معنوی یاری برسانند.

همچنین ایشان اضافه نمودند این مرکز در راستای گسترش فعالیتهای خود در سراسر شهرستان و در همه روستاها این آمادگی را دارد تا با جذب مربیان و متخصصان قرآنی هر شهر و روستا و آموزش آنها با ایجاد کلاس در روستاها این فعالیتها را گسترش دهد.

همچنین ایشان اعلام کردند به زودی و با همکاری فرمانداری محترم جلسات ماهانه مباحث اخلاق مدیریت را جهت اعضای شورای اداری شهرستان و با حضور روحانیون بزرگوار برگزار خواهند نمود، در ادامه تاکید کردند در صورت فراهم شدن زیرساختهای مخابراتی و اینترنتی در شهرستان، این مرکز جهت ایجاد تحول در مباحث آموزشی آمادگی راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس را نیز دارد.

در پایان نیز ایشان ضمن تشکر از همه اداراتی که این مرکز را در اجرای برنامه ها یاری نموده اند تقاضا کردند تا ادارات جهت برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ضمن خدمت جهت پرسنل و خانواده های پرسنل و افراد تحت پوشش خود با این مرکز همکاری نمایند.

این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری(امام جمعه محترم شهر خور) به پایان رسید.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 90/6/3 ::: ساعت 3:14 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر