سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، عمل کردن به هشت صفت را به او الهام فرماید : چشمْ فروپوشیدن از محارم خدا، ترس از خداوند ـ جلّ ذِکرُه ـ، شرم، بردباری، شکیبایی، امانتداری، راستی و بخشندگی . [امام صادق علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

در نیمه دوم شهریور ماه با توجه به اتمام دوره تابستانی کلاسهای قرآنی موسسه ثامن الائمه(ع) در شهر جندق طی جشن باشکوهی به شرکت کنندگان در این دوره از کلاس ها هدایای نفیسی اهدا گردید.

در این مراسم که با حضور آقای علوی(مدیر موسسه ثامن الائمه)، آقای طباطبایی(شهردار شهر جندق)، آقای طباطبایی(رئیس شورای شهر جندق)، آقای غلامرضایی(رئیس بانک کشاورزی جندق)، آقای زرگر(خبرنگار و نماینده صدا و سیما در شهرستان) و با حضور نونهالان شرکت کننده در کلاس ها و خانواده هایشان در مدرسه شهدای جندق برگزار گردید، حدود 100 نفر از نونهالان شهر جندق که در دوره شکوفه های نور در تابستان به فراگیری برنامه های دینی و مذهبی و اجتماعی پرداخته بودند در کنار مادرانشان شرکت نمودند و جوایز و کارنامه ها و لوح های تقدیر خود را از دست مسئولین حاضر در این جلسه دریافت نمودند، در ابتدای مراسم نیز تعدادی از این نونهالان به اجرای شعر، همخوانی سوره ها و برنامه های متنوع و جذاب پرداختند.

در ادامه آقای علوی ضمن تشکر از مردم شهر جندق که با این موسسه در زمینه برگزاری این کلاس ها کمال همکاری را داشتند، قول مساعد برای ادامه برگزاری این کلاس را دادند و افزودند با مهیا شدن شرایط و امکانات مناسب این برنامه ها گسترش خواهد یافت و تلاش می شود تا از خوهران و برادران توانمند و علاقمند، به عنوان مربی با گذراندن دوره های مختلف، در این برنامه ها استفاده شود. ایشان در ادامه از مسئولین محترم شهر جندق ضمن تشکر درخواست نمودند در مورد تشویق خانواده ها و فرزندانشان و همچنین احداث مکان مناسب برای فعالیتهای قرآنی در مرکز شهر نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

در ادامه آقای طباطبایی(شهردار محترم شهر جندق) نیز ضمن تشکر از همه خانواده ها و همچنین از موسسه ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک به سبب راه اندازی این حرکت عظیم فرهنگی در شهر جندق قول مساعد برای پیگیری احداث یک مرکز قرآنی در مرکز شهر جندق را دادند، ایشان در ضمن جهت تشویق قرآن آموز فرمودند شهرداری و شورای شهر جندق به تمامی افرادی که در برنامه های موسسه ثامن الائمه(ع) بتوانند حافظ جزء 30 بشوند کمک هزینه سفر مشهد مقدس و افرادی که حافظ کل قرآن بشوند کمک هزینه سفر عمره(مکه و مدینه) هدیه خواهد داد.

لازم به ذکر است در تابستان امسال حدود 100 نفر نونهال و 100 نفر خواهر بزرگسال در کلاس های مختلف قرآنی موسسه ثامن الائمه(ع) حضور فعال داشتند که آزمون پایانی خواهران نیز در روز جشن توسط داوران اعزامی از خور(خانم فیروزی و خانم غلامرضایی) برگزار گردید.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/6/23 ::: ساعت 1:28 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر