سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

بازدید سرکار خانم آبدار مشاور بزرگوار استاندار استان اصفهان از برنامه های

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

 

در تاریخ 2/2/91 و همزمان با سفر استاندار محترم استان اصفهان جناب اقای دکتر ذاکر اصفهانی از شهرستان خوروبیابانک، سرکار خانم آبدار مشاور استاندار در امور تربیتی از این مجموعه فرهنکی بازدید به عمل آوردند.

در این برنامه ایشان از کلاس های مختلف مرکز بازدید به عمل آورده و از نزدیک با قرآن آموزان مرکز صحبت نمودند و در ادامه آقای علوی مدیر مرکز، برنامه ها و فعالیتهای مختلف این مرکز را برایشان شرح داده و از چگونگی راه اندازی و ادامه فعالیت و ارائه خدمات این مرکز در سطح شهرستان آگاهشان ساختند.

ایشان با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه و ضمن ابلاغ سلام استاندار معزز به کلیه خادمین قرآن در این مرکز، اعلام فرمودند از نزدیک با فعالیتهای این مرکز در سطح استان اصفهان آشنا بودند و حتی فرزند خودشان نیز از برنامه های آموزشی این مراکز استفاده می نماید و با ابراز رضایت از سطح علمی این مراکز قرآنی آمادگی خود را برای همکاری و کمک به توسعه فعالیتهای مراکز اعلام نمودند.

ایشان در پایان از تلاش بی وقفه پرسنل و مربیان این مرکز جهت رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح این شهرستان کویری تشکر نمودند و قول مساعد برای همکاری در زمینه های مختلف را دادند.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 91/2/2 ::: ساعت 10:21 صبح :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر