سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید آنکه از سخن نادرست درباره خود، بی تاب می شود، [امام علی علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

جلسه ی شورای اداری شهرستان خوروبیابانک با حضور امام جمعه محترم شهر خور و مسئولین محترم دستگاه های اجرایی به ریاست آقای حسن فیروزی فرماندار شهرستان در محل سالن اجتماعات مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک برگزار گردید.

  در ابتدای جلسه آقای علوی مسئول مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه (ع) گزارشی را از فعالیت ها و اقدامات این مرکز در زمینه های آموزش قرآن در رده های مختلف سنی و همچنین آموزش زبان انگلیسی ، کامپیوتر و ... ارائه داده اظهار داشتند: بحمدلله با تعامل بسیار خوبی که بین مرکز و سایر مسئولین ادارات وجود دارد اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی در سطح شهرستان رو به رشد بوده و از همکاری های این عزیزان قدردانی نمود.ایشان آمادگی مرکز را جهت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان ادارات و در اختیار گذاردن فضا و امکانات شامل کارگاه آموزشی و دیگر کلاس ها اعلام داشتند.  

 در ادامه آقای احمد فیروزی معاون فرماندار سخنانی را در خصوص اهم وظایف مسئولین نهاد ها در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشته و بر همکاری همه جانبه تمامی ادارات تأکید کردند. سپس آقای موسوی ریاست شورای اسلامی شهر خور و شهرستان خوروبیابانک به ارائه عملکرد دوسالانه این شورا پرداخته و اهم فعالیت های شهرداری و شورا را از ابتدای امسال برشمردند.

حجت الاسلام ذوالفقاری امام جمعه محترم شهر خور نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه دهه ی آخر ماه صفر از مسئولین و مردم خواستد در برگزاری هر چه بهتر و در شأن و منزلت مراسمات عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) تلاش کنند.ایشان اظهار داشتند: انقلاب اسلامی ، ایران را از کشوری گمنام ، تابع ، منفعل و خود باخته به کشوری سرآمد در بسیاری از علوم و فنون از جمله توان دفاعی تبدیل کرد وی عامل این پیروزی و موفقیت ها را یک اصل و آن هم پیروی از امام و دین عنوان کرد. در پایان آقای فیروزی فرماندار شهرستان ضمن جمع بندی مباحث و مطالب مطرح شده و تقدیر از حضور فعال اعضای شورای اداری در جلسه مطالبی را پیرامون روند برگزاری انتخابات  که از سوم دی ماه رسماً آغاز شده و اقداماتی را که تاکنون صورت گرفته ارائه دادند و خاطر نشان کردند: مسئولین خصوصاً مجریان برگزاری انتخابات دو وظیفه مهم در قبال انتخابات دارند1-تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و2-قانونمندی و امانتداری در برگزاری انتخابات و انتظار این است که مسئولین سعی کنند از فرد خاصی جانبداری ننمایند. فرماندار شهرستان از تمامی اعضای شورای اداری خواست از هم اکنون در خصوص آزاد سازی نیروها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز در برگزاری انتخابات پیش بینی های لازم را بنمایند. شایان ذکر است طی این جلسه از خدمات ارزنده آقای طباطبایی شهردار جندق پیرامون حضور فعالانه در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری های استان و کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد همچنین ایشان در این جلسه گزارش کاملی از روند برگزاری نمایشگاه و دستاوردهای این نمایشگاه برای شهر جندق و شهرستان خوروبیابانک ارائه نمودند و از همه مسئولین شهرستان درخواست نمودند جهت حل مشکلات شهر جندق تلاش بیشتری نمایند و در این راه شهرداری جندق نیز با تمام توان در خدمت مسئولین است، ایشان همچنین از موسسه ثامن الائمه(ع) نیز به جهت راه اندازی کلاس های قرآنی در این شهر که باعث شور و حال معنوی خاصی در بین خانواده ها شده است تشکر نمودند.  





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/10/28 ::: ساعت 5:58 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    طی جلسه ای مسئولین محترم شهر خور و شهرستان از این مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک بازدید نمودند و با آشنایی بیشتر با فعالیتهای گسترده این مرکز قول مساعد برای همکاری و کمک به اجرای برنامه ها دادند.

    در این بازدید حاج آقای ذوالفقاری امام جمعه محترم، آقای احمد فیروزی معاون محترم فرماندار شهرستان، ریاست و تمامی اعضای محترم شورای شهر خور حضور داشتند، که ابتدا از کلیه قسمتهای مرکز بازدید نمودند و سپس با حضور در برخی از کلاس های در حال برگزاری از نزدیک با قرآن آموزان و برنامه های آموزشی آنها آشنا شدند و سپس با حضور در دفتر مدیر مرکز به بررسی راهکارهای کمک به این مجموعه مردمی پرداختند. در این جلسه آقای علوی (مدیر مرکز) ضمن تشکر از حضور مسئولین محترم به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه در سطح شهرستان پرداختند و در ادامه برخی مشکلات موجود را نیز بیان کردند. طی جلسه همه میهمانان نظرات خود را در مورد برنامه ها و اثرگذاری این مجموعه در بین خانواده ها بیان فرمودند و قول همکاری همه جانبه با این مرکز را دادند.

    در پایان این جلسه مقرر گردید در زمینه های ذیل همکاری لازم صورت پذیرد:

    1- تامین هزینه جهت تشویق قرآن آموزان و مربیان بویژه حافظان قرآن

    2- کمک به تهیه تعدادی وسایل بازی جهت خردسالان(تاب، سرسره، الاکلنگ و ...)

    3- کمک به تجهیز مهمانسرای مرکز جهت حضور اساتید قرآنی از استان

    4- تشویق و ترغیب خانواده ها برای حضور بیشتر خود و فرزندانشان در برنامه های مرکز

    و ...





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 90/10/17 ::: ساعت 11:22 صبح :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر