سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]
 

 

 

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک

مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک در راستای خدماترسانی هرچه بیشتر به مردم ولایت مدار شهرستان خوروبیابانک و همچنین فراهم نمودن شرایط مناسب برای سفر ارزان قیمت جهت عاشقان امام رضا(ع) اقدامات و هماهنگی های لازم را با دفتر مرکزی اصفهان انجام داده و طبق برنامه اعلام شده تاریخ هایی جهت تورهای مشهد مقدس به صورت تور کامل 40 تا 45 نفر مشخص شده است، که در ذیل مشاهده می گردد:

 

برنامه تور های به شرح ذیل می باشد:

1- بازه زمانی: از مهر ماه تا اسفند ماه 90(با توجه به اولویت مراجعه تاریخ ها رزرو می شود)

2- مدت اقامت: سه شب و چهار روز

  3- مکان: مهمانپذیر کمیل(به صورت سوئیتهای 2 و 3 و 4 و 5 و 6 تخته با اولویت ثبت نام)

  4- امکانات تور: رفت و برگشت با اتوبوس ولوو یا اسکانیا، ترانسفر، سه وعده غذای کامل، بیمه سفر

  5- مبلغ برای هر نفر: 000/770 ریال(هفتاد و هفت هزار تومان)

  6- تورها 40 تا 45 نفره می باشند.

توضیحات:

1- لازم به ذکر است در تورهای گروهی سرپرست گروه که مسئولیت ثبت نام و جذب افراد و دریافت مبالغ را برعهده داشته باشد به صورت رایگان اعزام خواهد شد.

2-ادرات و ارگانها و شوراها و دهیاری ها حتما باید قبل از اقدام به ثبت نام جهت رزرو زمان اعزام به موسسه مراجعه نمایند. با توجه به امکان رزرو در کلیه مراکز ثامن الائمه(ع) در استان لطفا هرچه سریعتر جهت رزرو بهترین زمان مراجعه شود.

  3- جهت ثبت نام و یا هرگونه هماهنگی با شماره تلفن های 7 -4224546 یا شماره مبایل09132231286(آقای یوسفی) تماس گرفته شود.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 90/6/24 ::: ساعت 1:13 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    در ادامه برگزاری کلاس های هنری وِیژه خواهران در موسسه ثامن الائمه(ع)، یک دوره کلاس نقاشی روی بوم(رنگ روغن) در حال برگزاری می باشد. در این دوره حدود 12 نفر از خواهران علاقمند به نقاشی روی بوم شرکت دارند که تحت آموزش یکی از اساتید مجرب این رشته قرار دارند.

    لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت دراین کلاس و کلاس های هنری دیگر می توانند با مراجعه به موسسه و یا تماس با شماره تلفن های 8-4224547 ثبت نان نمایند.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/6/23 ::: ساعت 1:31 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    در نیمه دوم شهریور ماه با توجه به اتمام دوره تابستانی کلاسهای قرآنی موسسه ثامن الائمه(ع) در شهر جندق طی جشن باشکوهی به شرکت کنندگان در این دوره از کلاس ها هدایای نفیسی اهدا گردید.

    در این مراسم که با حضور آقای علوی(مدیر موسسه ثامن الائمه)، آقای طباطبایی(شهردار شهر جندق)، آقای طباطبایی(رئیس شورای شهر جندق)، آقای غلامرضایی(رئیس بانک کشاورزی جندق)، آقای زرگر(خبرنگار و نماینده صدا و سیما در شهرستان) و با حضور نونهالان شرکت کننده در کلاس ها و خانواده هایشان در مدرسه شهدای جندق برگزار گردید، حدود 100 نفر از نونهالان شهر جندق که در دوره شکوفه های نور در تابستان به فراگیری برنامه های دینی و مذهبی و اجتماعی پرداخته بودند در کنار مادرانشان شرکت نمودند و جوایز و کارنامه ها و لوح های تقدیر خود را از دست مسئولین حاضر در این جلسه دریافت نمودند، در ابتدای مراسم نیز تعدادی از این نونهالان به اجرای شعر، همخوانی سوره ها و برنامه های متنوع و جذاب پرداختند.

    در ادامه آقای علوی ضمن تشکر از مردم شهر جندق که با این موسسه در زمینه برگزاری این کلاس ها کمال همکاری را داشتند، قول مساعد برای ادامه برگزاری این کلاس را دادند و افزودند با مهیا شدن شرایط و امکانات مناسب این برنامه ها گسترش خواهد یافت و تلاش می شود تا از خوهران و برادران توانمند و علاقمند، به عنوان مربی با گذراندن دوره های مختلف، در این برنامه ها استفاده شود. ایشان در ادامه از مسئولین محترم شهر جندق ضمن تشکر درخواست نمودند در مورد تشویق خانواده ها و فرزندانشان و همچنین احداث مکان مناسب برای فعالیتهای قرآنی در مرکز شهر نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

    در ادامه آقای طباطبایی(شهردار محترم شهر جندق) نیز ضمن تشکر از همه خانواده ها و همچنین از موسسه ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک به سبب راه اندازی این حرکت عظیم فرهنگی در شهر جندق قول مساعد برای پیگیری احداث یک مرکز قرآنی در مرکز شهر جندق را دادند، ایشان در ضمن جهت تشویق قرآن آموز فرمودند شهرداری و شورای شهر جندق به تمامی افرادی که در برنامه های موسسه ثامن الائمه(ع) بتوانند حافظ جزء 30 بشوند کمک هزینه سفر مشهد مقدس و افرادی که حافظ کل قرآن بشوند کمک هزینه سفر عمره(مکه و مدینه) هدیه خواهد داد.

    لازم به ذکر است در تابستان امسال حدود 100 نفر نونهال و 100 نفر خواهر بزرگسال در کلاس های مختلف قرآنی موسسه ثامن الائمه(ع) حضور فعال داشتند که آزمون پایانی خواهران نیز در روز جشن توسط داوران اعزامی از خور(خانم فیروزی و خانم غلامرضایی) برگزار گردید.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/6/23 ::: ساعت 1:28 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    به همت اداره بازرگانی شهرستان خوروبیابانک در آستانه شروع سال تحصیلی جدید نمایشگاه پاییزه در محل دبیرستان حاج رضا قنبری شهر خور در حال برگزاری می باشد.

    در این نمایشگاه موسسه ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک نیز دارای یک غرفه جهت عرضه مستقیم کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم التحریر می باشد که با همت جمعی از جوانان شهر خور با استقبال بسیار خوب همشهریان روبرو بوده است.

    در این غرفه اقلام موجود با تخفیف 15% درصدی به علاقمندان عرضه می شود.

    بازدیدکنندگان محترم می توانند تا تاریخ 16/6/90 همه روزه صبح و بعد ازظهر از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

    در ضمن در غرفه ثامن الائمه(ع) به خریداران محترم بلیط استفاده از شهربازی ثامن الائمه جهت نونهالان با تخفیف 50% درصد هدیه داده می شود.

    منتظر حضور شما عزیزان در این نمایشگاه هستیم





  • کلمات کلیدی :

  • ::: دوشنبه 90/6/14 ::: ساعت 8:32 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    در شب 28 ماه مبارک رمضان مراسم ضیافت افطاری جهت خواهران شرکت کننده در جلسه جزء خوانی مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک با حضور حدود 170 نفر از خواهران قرآن آموز، اساتید و فرهنگیان شرکت کننده در کلاس های این مرکز برگزار گردید.

    این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت آقای حاج سیدمحمود شاهچراغی(معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش) آغاز و از کلیه حاضران با برنامه افطاری و شام پذیرایی به عمل آمد.

    لازم به ذکر است در برنامه جزء خوانی این موسسه در ماه مرمضان امسال حدود 120 نفر از خواهران به صورت فعال حضور داشتند، که در کنار ترتیل روزانه قرآن از محضر اساتید مختلفی نیز در مباحث اخلاقی و تفسیری استفاده نمودند، در برنامه های امسال این مرکز حجج اسلام آقایان شیخ محمدرضا عزیز و سید علی آل داوود و سرکار خانم غلامرضایی و آقای علوی (مدیر مرکز) مباحث اعتقادی اخلاقی و تفسیری را تدریس نمودند.

    در پایان برنامه جزء خوانی به 15 نفر از خواهرانی که بیشترین حضور را داشتند به قید قرعه جوایزی اهداء گردید.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 90/6/8 ::: ساعت 4:59 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت شهر خور با هماهنگی به عمل آمده با بسیج سازندگی (آقای یوسفی) و اداره آموزش و پرورش(آقای شاهچراغی) طی سه روز حدود 300 جلد از قرآن های موجود در مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک را صحافی و جلد نمودند. این گروه 14 نفره از دانش آموزان به سرپرستی سرکار خانم آلداوود با حضور در این مرکز قرآنی کلیه قرآن های موجود را جلد و صحافی نمودند. در روز پایانی این کار خداپسندانه  فرماندار محترم شهرستان جناب آقای فیروزی به همراه مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای امراللهی و آقای حاج سید محمود شاهچراغی(معاونت محترم پرورشی) و همچنین آقای یوسفی(مسئول محترم بسیج سازندگی سپاه) با حضور در مرکز ثامن الائمه(ع) از فعالیت این گروه بازدید نمودند و مسئولین این طرح گزارشی از فعالیتهای گروه های طرح هجرت شهرستان ارائه نمودند.

    آقای شاهچراغی در این گزارش عنوان فرمودند در تابستان امسال حدود 95 نفر از دانش آموزان در فعالیتهای مختلف طرح هجرت شرکت نموده اند.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 90/6/8 ::: ساعت 3:8 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

    علویشورا

    جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک در ماه مبارک رمضان در تاریخ چهارشنبه 2/6/90 در محل مهمانسرای پتاس با حضور کلیه مسئولین ادارات و ارگانها و همچنین شورای های اسلامی شهرستان خوروبیابانک و با حضور ائمه جمعه شهرهای خور و فرخی و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر ها برگزار شد.

    در این جلسه که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار گردید ائمه جمعه(حجج اسلام ذوالفقاری و شیخی) به بیان تذکراتی در باب شیوه صحیح مدیریت پرداختند و در ادامه مسئولین برخی ادارات به بیان نقطه نظرات و عملکرد اداره تحت مدیریت خود پرداختند.

    در ادامه این جلسه آقای سید محمود علوی مدیر مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک به ایراد سخن پرداخت و ضمن ارائه مختصری از عمکلرد چهارساله این مرکز قرآنی در سطح شهرستان، بیان داشت در حال حاضر این مرکز در چهار پایگاه(شهرهای خور، فرخی، جندق و روستای چاهملک) در حال ارائه خدمات می باشد. ایشان در ادامه از ضرورت توجه همه مسئولین به مباحث فرهنگی شهرستان و تاثیرات برنامه های اجرا شده توسط این مرکز در بین نونهالان و نوجوانان و خانواده ها صبحت نمودند و افزودند در این مسیر مسئولین ادارات تا حد امکان این مجموعه را در باب مادی و معنوی یاری برسانند.

    همچنین ایشان اضافه نمودند این مرکز در راستای گسترش فعالیتهای خود در سراسر شهرستان و در همه روستاها این آمادگی را دارد تا با جذب مربیان و متخصصان قرآنی هر شهر و روستا و آموزش آنها با ایجاد کلاس در روستاها این فعالیتها را گسترش دهد.

    همچنین ایشان اعلام کردند به زودی و با همکاری فرمانداری محترم جلسات ماهانه مباحث اخلاق مدیریت را جهت اعضای شورای اداری شهرستان و با حضور روحانیون بزرگوار برگزار خواهند نمود، در ادامه تاکید کردند در صورت فراهم شدن زیرساختهای مخابراتی و اینترنتی در شهرستان، این مرکز جهت ایجاد تحول در مباحث آموزشی آمادگی راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس را نیز دارد.

    در پایان نیز ایشان ضمن تشکر از همه اداراتی که این مرکز را در اجرای برنامه ها یاری نموده اند تقاضا کردند تا ادارات جهت برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ضمن خدمت جهت پرسنل و خانواده های پرسنل و افراد تحت پوشش خود با این مرکز همکاری نمایند.

    این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری(امام جمعه محترم شهر خور) به پایان رسید.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 90/6/3 ::: ساعت 3:14 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر

     

    دعا

    در شب 22 ماه مبارک رمضان مراسم معنوی دعای ابوحمزه ثمالی با همکاری مرکز فرهنگی قرآنی ثامن الائمه(ع) شهرستان خوروبیابانک و هیئت امنای هیئت قمر بنی هاشم(ع) شهر خور برگزار شد.

    این مراسم معنوی با برگزاری نماز مغرب و عشاء آغاز شد و در ادامه از مردم حاضر در حسینه حضرت ابوالفضل با افطاری پذیرایی شد، سپس مردم از بیانات حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین عزیز(نماینده محترم ولی فقیه در سپاه) استفاده نمودند و در نهایت مداحان دعوت شده از سوی موسسه ثامن الائمه(ع) آقایان قضاوی، هویدا و علوی به قرائت دعای روحبخش ابوحمزه ثمالی پرداخته و با عزاداری و سینه زنی  این مراسم معنوی به پایان رسید.

    در پایان این مراسم سید محمود علوی مدیر مرکز ثامن الائمه(ع) ضمن تقدیر و تشکر از همه برگزار کنندگان این مراسم معنوی بویژه بانیان برنامه افطاری و شام مراسم، خبر ثبت نام جهت برگزاری دوره های تخصصی مداحی اهلبیت(ع) با حضور اسایتد مجرب جهت برادران و خواهران علاقمند را اعلام نمود و از همه علاقمندان جهت ثبت نام، دعوت نمود تا با مراجعه به مرکز ثامن الائمه(ع) یا با تماس تلفنی(4224547) ثبت نام نمایند.

    لازم به ذکر است تا کنون حدود 100 نفر در کلاس های مداحی این موسسه شرکت نموده اند.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: پنج شنبه 90/6/3 ::: ساعت 2:41 عصر :::   توسط خادمان قرآن 
    نظرات شما: نظر